قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

بهره‌مندی بیش از ۲۷۰۰۰ زن سرپرست خانوار از حمایت‌های کمیته امداد

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: در طی سال گذشته ۲۷ هزار و ۲۱ زن سرپرست خانوار از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.

تصویر بهره‌مندی بیش از ۲۷۰۰۰ زن سرپرست خانوار از حمایت‌های کمیته امداد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، عدالت بهرامی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد تنها پرداخت مستمری به مددجویان نیست، اظهار کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی خانوارهای مورد حمایت از اهداف کمیته امداد در راستای توانمندسازی و خروج از چرخه‌های حمایتی است.

وی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان، پرداخت تسهیلات اشتغال، وام کارگشایی، برگزاری آموزش مهارت زندگی، مشاوره خانواده، راهنمایی گروهی مادران برای فرزندان و دوره آموزش حقوق از خدماتی است که به زنان سرپرست مورد حمایت ارائه می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: پرداخت بیمه اجتماعی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد به زنان سرپرست خانواده است.

بهرامی با اشاره به بسترهای الکترونیکی خدمات در کمیته امداد، عنوان کرد: مددجویان مورد حمایت این نهاد می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس e.emdad.ir درخواست‌های خود را ثبت و ارسال کنند.

وی بابیان اینکه مددجویان برای ورود به این سامانه باید با واردکردن کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام کنند تا صفحه مربوط به مشخصات آن‌ها باز شود، افزود: هر مددجو بعد از ورود به این سامانه و ورود به صفحه خودش می‌تواند درخواست خود را ثبت و ارسال کند.

بهرامی گفت: این خدمات بر اساس مشخصات و اطلاعات هر خانوار نشان داده شده و مددجویان می‌توانند بر اساس سطح نیاز و خدماتی که برای آن‌ها فعال‌شده است درخواست نیاز کند و بعد از ثبت، کد رهگیری خود را جهت پیگیری‌های بعدی دریافت کند.

283483

مطالب مرتبط