معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

رفع موانع تولید، پیش‌درآمد تحقق شعار سال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار رفع موانع تولید را پیش‌درآمد تحقق شعار سال دانست و گفت تحقق این مهم دغدغه مدیریت ارشد استان است.
تصویر رفع موانع تولید، پیش‌درآمد تحقق شعار سال

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عصر امروز به ریاست "سید مسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور اعضای کارگروه در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این نشست به ضرورت ارتقای کیفی و کمی تولید در دوران پساکرونا اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه مدیریت ارشد استان رفع موانع تولید است.

عظیمی خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید پیش‌درآمد تحقق شعار سال است و مدیران استان در حوزه اقتصادی، تولید و صنعت وظیفه دارند درخصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تمام ظرفیت های خود را به کار گیرند.

"محمدرضا علمدار یزدی" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست گفت: برای اولین بار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد مقام اول را در سطح کشور به دست آورده که در این رابطه لازم است‌ از حمایت های استاندار محترم و تلاش های همه دستگاه‌های عضو کارگروه تشکر و قدردانی شود.

‌گفتنی است در این نشست مشکلات چهار واحد تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع تولید در این واحدها تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام/

283045