بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن متعلق به کدام شهرستان است؟

معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن در استان متعلق به شهرستان زنجان است،گفت: بیش از ۱۳ هزار واحد در این شهرستان احداث می شود.
تصویر بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن متعلق به کدام شهرستان است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید شاهین فر به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر زنجانی برای طرح اقدام ملی مسکن تایید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن در استان متعلق به شهرستان زنجان است، اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار واحد در این شهرستان احداث می شود.

معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار زنجانی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن افتتاح حساب داشتند، گفت: برای این تعداد هم تخصیص پروژه انجام شده است.

شاهین فر با بیان اینکه برای بیش از سه هزار نفر باقی مانده که تایید صلاحیت شده بودند زمین تخصیص داده شده است، تاکید کرد: از چند روز گذشته پیامک افتتاح حساب به این تعداد ارسال شده و این تعداد هم مبلغ اولیه ۴۰ میلیون را واریز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح هم برای فرهنگیان استان مسکن تولید می شود، ابراز داشت: طبق تفاهم نامه منعقد شده آموزش و پرورش زمینی باید برای ساخت مسکن فرهنگیان معرفی کند.

معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه طی چند ماه گذشته جلسات متعددی با آموزش و پرورش انجام شد و نتیجه ای نداشت، گفت: ۳۲۰ فرهنگی همچنان در انتظار زمین هستند که در این میان راه و شهرسازی از محل منابع زمین خود برای فرهنگیان مسکن تولید می کند.

شاهین فر تصریح کرد: به افرادی که پیامک افتتاح حساب ارسال شده تنهاد ۱۵ روز مهلت دارند مبلغ اولیه را پرداخت کنند.

282492