70 درصد از اراضی طرح اقدام ملی اصفهان در شرف ساخت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ پروانه ساختمان برای حدود ۷۰ درصد از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان خبر داد.
تصویر 70 درصد از اراضی طرح اقدام ملی اصفهان در شرف ساخت

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، «علیرضا قاری‌قرآن» با اعلام این خبرگفت: پس از اجرای سه مرحله ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن بالغ بر ۹۴ هزار نفر در سطح استان اصفهان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بودند که برای این افراد استعلام های لازم انجام و متقاضیان نهایی مشخص شدند.

وی افزود: در گستره کل استان برای تمام متقاضیانی که واریز وجه داشتند، زمین مورد نیاز تأمین شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در طرح اقدام ملی مسکن بخشی هایی به دست خود مالک انجام و اراضی آن در اختیار خود او قرار داده می‌شود و بخش‌هایی هم به صورت ساخت انبوه توسط کارگزاران انجام می‌شود و امیدواریم تمام این واحدها مطابق با برنامه زمان بندی ساخته و تحویل شود.

وی با بیان اینکه برای ۶۰ الی ۷۰ درصد اراضی طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان پروانه ساختمانی اخذ شده است، گفت: عملیات ساخت بر روی این اراضی آغاز شده است.

قاری‌قرآن با بیان اینکه ساخت مسکن ملی مطابق با دوره زمانی مشخصی است، گفت: بخشی از پروژه‌های این استان که به صورت انبوه‌سازی انجام می‌شود در مرحله پی‌کنی و اجرای فونداسیون است و بخشی که به صورت خود مالک بوده نیز، دوره زمانی برای ساخت آنها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در روزهای آغازین ماه رمضان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن شاهد آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن محرومین به تعداد ۴۳۰ واحد و طرح اقدام ملی به تعداد ۱۳۲ واحد در شهرستان اردستان بودیم که امیدواریم این واحدها نیز با سرعت تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

منبع: ایسنا

283273