فتح الله حقیقی:

سهم ۹ درصدی استان زنجان از مسکن ملی در کشور

استاندار زنجان با بیان اینکه سهم مسکن ملی استان زنجان از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد به ۱۶ هزار واحد رسید گفت: ۹ درصد مسکن اقدام ملی کشور در زنجان در دست اجرا است.
تصویر سهم ۹ درصدی استان زنجان از مسکن ملی در کشور

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در شورای اداری استان زنجان که عصر دیروز شنبه در محل استانداری زنجان برگزار شد با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی تا هفته دولت باقی نمانده است، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یک ساله خود را به مردم گزارش دهیم.

او بابیان اینکه هم رئیس جمهور منتخب دولت سیزدهم به مردم زنجان علاقمندند و هم مردم به آیت الله رئیسی علاقه دارند، افزود: آیت الله رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه توجه ویژه ای به زنجان داشت به طوری که برخی از مشکلات این استان از جمله پسماند روی با دستور رئیسی مرتفع شد.

حقیقی ادامه داد: امسال ۸ هزار و پانصد میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری استان زنجان است.

استاندار زنجان بابیان اینکه پارسال میزان صادرات ۲۱ درصد افزایش یافت،گفت: در ۴ ماه گذشته ۱۵۱ میلیون دلار صادرات داشتیم و پیش بینی می شود تا پایان امسال بالای ۴۰۰ میلیون دلار صادرات از استان زنجان داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه دو خطه کردن راه آهن زنجان _قزوین که از سال ۱۳۸۵ آغاز شده بود در ۱۰ ماه به نتیجه رسید، افزود: خرسندیم که یکی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان زنجان افتتاح شد.

حقیقی ادامه داد: امیدواریم ۳۸ کیلومتر باقیمانده از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان_قزوین و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان تا هفته دولت افتتاح شود.

او افزود: سهم مسکن ملی استان زنجان از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد به ۱۶ هزار واحد رسید و ۹ درصد مسکن اقدام ملی کشور در زنجان در دست اجرا است، به طوری که در خصوص آورده مردم و پیشرفت طرح رتبه اول کشور را داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

328029