کشف کامیون FH 460 قاچاق در پایانه مرزی باشماق

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مأموران پلیس گمرگ مریوان یک دستگاه کامیون FH 460 قاچاق در پایانه مرزی باشماق را شناسایی کردند.
تصویر کشف کامیون FH 460 قاچاق در پایانه مرزی باشماق

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی آزادی اظهار کرد: مأموران پلیس گمرگ مریوان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون FH 460 قاچاق در پایانه مرزی باشماق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس گمرک باشماق مریوان با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی کامیون FH 460 سفید رنگ را متوقف و در بازرسی از آن مشخص شد، خودرو فاقد اصالت بوده و به صورت غیرقانونی و قاچاق از طریق مبادی غیر رسمی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو کشف شده را بیش از ۵۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف نیمه یدک یخچالدار قاچاق در مریوان

وی همچنین از کشف یک دستگاه نیمه یدک یخچالدار قاچاق متصل به یک دستگاه کامیون پیل سان به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مریوان خبر داد.

آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران پلیس گمرگ مریوان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه نیمه یدک یخچالدار قاچاق متصل به یک دستگاه کامیون پیل سان در پایانه مرزی باشماق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس گمرک باشماق مریوان با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی نیمه یدک یخچالدار قاچاق متصل به یک دستگاه کامیون پیل سان سفید رنگ را متوقف و در بازرسی از آن مشخص شد، فاقد اصالت بوده و به صورت غیرقانونی و قاچاق از طریق مبادی غیر رسمی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش نیمه یدک را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر

575050