فرماندار شهرستان بیجار:

حضور در تفرجگاههای شهرستان بیجار ممنوع است

فرماندار و رییس ستاد کرونای شهرستان بیجار گفت: در روزهای 12 و 13 فروردین حضور در تمامی تفرجگاههای سطح شهرستان و پارکها، بوستانها و باغات روستاهای شهرستان بیجار ممنوع است.

تصویر حضور در تفرجگاههای شهرستان بیجار ممنوع است

کردستان ـ علی اکبر ورمقانی؛ فرماندار و رییس ستاد کرونای شهرستان بیجار در گفتگو با پرسون گفت: اکنون که در طلیعه یوم الله 12 فروردین قرارداریم و در چنین روزی با رای بالغ بر 98درصد ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و تایید نمودیم و به شعار گرانسنگ (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) جامه عمل پوشاندیم لذا بر خود واجب می دانیم این روز پرفروغ و روز 13 فروردین روز طبیعت را خدمت تک تک آحاد امت قهرمان پرور شهرستان تبریک عرض نماییم.

فرماندار و رییس ستاد کرونای شهرستان بیجار با اشاره به جولان ویروس کرونا در جامعه، تاکید کرد: مردم با ماندن در منزل مخصوصا در دو روز فوق الاشاره یاریگرمان باشند برای شکست کرونا، چرا که از 11 فروردین وضعیت شهرستان نارنجی و تعداد بستریها افزایش یافته است.

ورمقانی تاکید کرد: در روزهای 12 و 13 فروردین حضور در تمامی تفرجگاههای سطح شهرستان، پارکها و بوستانها و باغات روستاهای شهرستان بیجار ممنوع است.

رییس ستاد کرونای شهرستان بیجار افزود: نیروهای تلاشگر و خستگی ناپذیر انتظامی و پلیس راه و پلیس راهور و بسیجیان شهرستان در تفرجگاهها نظیر صلوات آباد، قم چقا، سد گلبلاغ ، سد تالوار و مکانهای مشابه مستقر و با خودروها و وسایل نقلیه ای که به مکانهای فوق عزیمت نمایند قطعا برخورد و اعمال قانون خواهد شد، لذا عاجزانه درخواست داریم به خاطر حفظ جان همشهریان از دورهمی ها، عروسی، عزا، جشن تولد و تجمع های 13 نوروز اکیدا خودداری فرمایند.

فرماندار شهرستان بیجار ادامه داد: پیرو اطلاع رسانی های اخیر و مصوبات ستاد کرونا به خودروهای با پلاک غیر از شهرستان بیجار اخطار داده می شود تا آخر روز 13 فروردین شهرستان بیجار را ترک نمایند در غیر اینصورت جریمه اعمال می گردد.

رییس ستاد کرونای شهرستان بیجار در پایان سخنان خود گفت: مجددا توجه همشهریان را به مصوبات ستاد کرونای شهرستان و مصوبات ستاد کرونای استان مورخ 7فروردین جلب می نماییم که قبلا در این پیج و فضای مجازی و حقیقی شهرستان اطلاع رسانی گردید.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

279603