نایب رئیس هیات استان عنوان کرد:

یزد؛ از استان‌های پیشرو در زمینه همگانی کردن ورزش دوچرخه سواری

نایب رئیس هیات دوچرخه سواری استان یزد با اشاره به افتخارات دوچرخه سواری استان در ایران و آسیا، این شهر را از استان‌های موفق و پیشرو در زمینه همگانی کردن این رشته ورزشی خواند.
تصویر یزد؛ از استان‌های پیشرو در زمینه همگانی کردن ورزش دوچرخه سواری

به گزارش پرسون از یزد؛ الهه جورابی» در نشست با متولیان باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان گفت: گروه پیشگامان کویر به عنوان یک شرکت پیشرو در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان در حوزه دوچرخه سواری خوش درخشیده و امروز توانسته درآسیا خوش بدرخشد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد که نشان دهنده این است که اگر به ورزش توجه شود و نگاه ویژه به مقوله ورزش داشته باشیم، موفقیت های زیادی حاصل خواهد شد.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان با برنامه ریزی، مدیریت، همدلی و تلاش، به خوبی توانسته پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورد و به همین دلیل برآن شدیم تا به عنوان ارکان دولت و متولیان ورزش استان از همت و تلاش این باشگاه در حوزه ورزش و حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص دوچرخه سواری به عنوان رشته‌ای که اصالت آن به یزد به عنوان شهر دوچرخه‌ها بازمی‌گردد، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

جورابی افزود: در این دیدار از حسن توجه حمایت‌های گروه تعاونی پیشگامان از ورزش دوچرخه‌سواری استان که در سالیان گذشته استان یزد را به قطب دوچرخه‌سواری ایران و آسیا تبدیل کرده است، قدردانی شد.

وی همچنین گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که باید این هیأت ورزشی به آن توجه بیشتری داشته باشد، همگانی شدن این رشته ورزشی در کشور است که خوشبختانه یزد در این زمینه نیز از استان‌های دیگر گوی سبقت را گرفته است و عملکرد بسیار مناسبی را دارد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان در پایان افزود: علاوه بر باشگاه پیشگامان، باشگاه‌های اعتمادکالا، ترمه دستجردی و کاشی پرسپولیس در زمینه ترویج دوچرخه‌سواری استان و استفاده موثرتر و بهتر از ظرفیت‌های موجود در استان فعالیتهای خوبی دارند، ابراز امیداواری کرد با توسعه ظرفیت ها و تعامل مشترک فعالان این رشته ورزشی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین بهره‌مندی از توانمندی‌های موجود گامهای موثری برداشته شود.

«محمدرضا رضائی نژاد» مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان یزد نیز در این نشست بر ادامه تیم‌داری در لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور تاکید و در خصوص تداوم حمایت از این رشته ورزشی در استان قول مساعد داد.

انتهای پیام/

281073