هیأت دوچرخه‌سواری اصفهان دومین هیأت برتر کشور شد

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: اگر در اصفهان تورهای خوبی برگزار شود، قطعا می‌توانیم به عنوان برترین هیأت کشور نیز برگزیده شویم.
تصویر هیأت دوچرخه‌سواری اصفهان دومین هیأت برتر کشور شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور به عنوان دومین هیأت برتر کشور معرفی شد.

اسماعیل پناهنده، رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در خصوص عملکرد این هیأت اظهار داشت: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ هیأت دوچرخه سواری را تحویل گرفتیم، سعی کردیم تیم آقایان فولاد مبارکه سپاهان را در دو بخش پیست و جاده حفظ کنیم.

وی افزود: برای این منظور مکاتبات ثمربخشی را با هیأت مدیره و مدیریت باشگاه سپاهان داشتیم، در بخش بانوان نیز با یک اسپانسر برای تیم‌داری به توافق رسیدیم و برای نخستین بار در مسابقات باشگاهی بانوان شرکت کردیم و قهرمان ایران شدیم.

پناهنده تصریح کرد: سپاهان در بخش پیست آقایان به مقام قهرمانی دست یافت و در بخش جاده نیز دوم شد، در المپیاد استعداد‌های برتر کشور اصفهان مقام دوم را کسب کرد؛ در تمام رده‌های سنی از جوانان تا پیشکسوتان در مسابقات قهرمانی کشور نماینده داشتیم.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با بیان این که کلاس‌های مربی‌گری و داوری را در هیأت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شفاف‌سازی بودجه بود؛ با توجه به اقدامات انجام شده، در بین هیأت‌های دوچرخه‌سواری کشور، بعد از آذربایجان شرقی به عنوان دومین هیأت برتر شناخته شدیم.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی سابقه بسیار خوبی در رشته دوچرخه‌سواری دارد، سال‌های زیادی است که تور آذربایجان برگزار می‌شود، اگر در اصفهان بتوانیم شرایطی را مهیا کنیم که چنین تورهایی برگزار شود، قطعا می‌توانیم به عنوان برترین هیأت کشور نیز برگزیده شویم.

پناهنده با اشاره به میزبانی اصفهان در رویداد‌های مختلف گفت: در چند هفته گذشته میزبان کاپ آزاد بهترین‌های ایران در بخش جوانان بودیم، این مسابقات در کنار زاینده‌‌رود جاری با یک فرآیند بسیار خوب برگزار شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در پایان گفت: امیدوارم اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به حمایت‌های خود ادامه دهد، برگزاری مسابقات و اعزام تیم‌ها هزینه‌بر است، ما هم سعی می‌کنیم از اسپانسر‌های مختلفی استفاده کنیم و آینده خوبی را برای دوچرخه‌سواری اصفهان رقم بزنیم.

561359