معاون استاندار کردستان در گفت وگو با پرسون خبر داد:

ثبت نام داوطلبان شورای شهر در 400  دفتر پیشخوان دولت در کردستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه داوطلبان از طریق سایت وزارت کشور می توانند اقدام به ثبت نام غیرحضوری در این انتخابات نمایند، افزود: 400 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان کردستان کار ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراها را به صورت غیرحضوری انجام می دهند.

کردستان ـ محمدابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون اظهار داشت: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی در سطح استان کردستان به مدت یک هفته فرصت ثبت نام دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: داوطلبان از اولین ساعت اداری امروز کار ثبت نام برای شرکت در این رقابت ها را شروع کرده اند و تا سه شنبه هفته آینده فرصت دارند که مدارک مورد نیاز را تحویل دهند.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امسال به خاطر وضعیت کرونایی در جامعه ثبت نام نامزدهای شورا به دو روش مجازی و حضوری انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه داوطلبان از طریق سایت وزارت کشور می توانند اقدام به ثبت نام غیرحضوری در این انتخابات نمایند، افزود: 400 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان کردستان کار ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراها را به صورت غیرحضوری انجام می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همچنین د اوطلبان در روش حضوری می توانند به فرمانداری های محل زندگی خود برای انجام کارهای ثبت نام مراجعه کنند.

زارعی به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت: داوطلبان در زمان ثبت نام باید اصل مدارک هویتی خود همانند شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهی عدم سوسابقه، یک قطعه عکس پرسنلی، آخرین مدرک تحصیلی را به همراه خود داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: همچنین مقامات دولتی باید در زمان ثبت نام اصل و تصویر استعفای خود را طبق ماده 32 قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا در دست داشته باشند.

فاطمه عباسعلی ـ استان کردستان

247074