استاندار ایلام:

ایستادن در صف، شایسته مردم ما نمی باشد

محمد نوذری گفت: نهادهای مربوطه باید تا جای ممکن از ازدحام جمعیت و تشکیل صف جلوگیری کنند. در نانوایی باید ساز وکار مناسبی تعبیه شود تا از ازدحام جلوگیری به عمل بیاید.

تصویر ایستادن در صف، شایسته مردم ما نمی باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، دکتر محمد نوذری؛ استاندار ایلام روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار این استان ضمن انتقاد از برخی بی نظمی ها در موضوع تهیه و توزیع اقلام اساسی، عنوان داشت: برای حل مشکلات معیشتی مردم باید با تلاش و جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهیم.

نوذری اضافه کرد:کشور ما در حال حاضر در حال جنگ با کرونا و همچنین در اقتصادی تمام عیار با استکبار جهانی قرار دارد از این رو باید با مدیریت صحیح بخشی از مشکلات را حل کنیم.

وی اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار استان نباید فقط مربوط به ایام نوروز باشد بلکه باید در طول سال نیز بر روند توزیع اقلام اساسی از تولید به مصرف نظارت کامل و دقیق داشته باشد و با هرگونه بی قانونی با جدیت برخورد کند.

نوذری در ادامه تصریح کرد: در مسئله ای مانند مرغ، تولید این محصول در استان بیش از ظرفیت موجود می باشد اما توزیع نامناسب باعث می شود که این محصول اساسی به دست مردم نرسد یا با قیمت بالا و غیر معمول به دست مصرف کننده برسد.

وی ادامه داد: در این زمینه باید نظارت ها تشدید شود و دست متخلفان و اخلالگران بازار مرغ را از این محصول قطع کرد تا این محصول به راحتی به دست شهروندان برسد.

استاندار ایلام ضمن تاکید مجدد بر حل و فصل مسئله توزیع مرغ در اسرع وقت در سطح استان، مطرح داشت: نباید از مسئله کرونا غفلت کنیم زیرا این بیماری در حال حاضر سراسر استان ما را فراگرفته است و در واقع وارد پیک چهارم کرونا شدیم و این یک خطر جدی برای ما می باشد.

نوذری در پایان ضمن بیان اینکه تشکیل صف شایسته مردم و همشهریان نمی باشد، گفت: نهادهای مربوطه باید تا جای ممکن از ازدحام جمعیت و تشکیل صف جلوگیری کنند.در نانوایی باید سازوکار مناسبی تعبیه شود تا از ازدحام جلوگیری به عمل بیاید.

نوروزی_استان ایلام

280145