حامیان اخلالگران امنیتی باید شناسایی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان با حضور جهادی و همت مضاعف، مشکلات و گرانی‌ها را کنترل و حل کنند و این مشکلات قابل حل هستند بنابراین مسوولین استانی و کشوری باید همت مضاعفی به خرج دهند و اخلالگران امنیت و نظم اقتصادی باید شناسایی و محاکمه شوند و ضرورت دارد دستگاه‌های نظارتی نگاه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشند.
تصویر حامیان اخلالگران امنیتی باید شناسایی شود

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: مسئولان با حضور جهادی و همت مضاعف، مشکلات و گرانی‌ها را کنترل و حل کنند و این مشکلات قابل حل هستند بنابراین مسوولین استانی و کشوری باید همت مضاعفی به خرج دهند و اخلالگران امنیت و نظم اقتصادی باید شناسایی و محاکمه شوند و ضرورت دارد دستگاه‌های نظارتی نگاه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید به کارنامه اعمال خود در سال گذشته نگاه کنند و آن را مورد بازنگری قرار دهند عنوان کرد: بر برادران و خواهران مسلمان توصیه می‌کنم در سال ۱۴۰۰ با کسانی که دشمنی و کینه داشته‌اند همدیگر را عفو کنند همچنین نگاهی مضاعف به صله رحم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال ۹۹، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری به روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی است بنابراین بر ما مسلمانان واجب است با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب افراد اصلح این مطالبه رهبری را تحقق بخشیم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهند با سوء استفاده از این مشکلات مردم را نسبت به انتخابات آینده و نظام دلسرد کنند، مسئولان هرچه سریع تر مشکلات مردم را حل کنند.

حجت الاسلام قریشی افزود: از افرادی که بر خود وظیفه دانسته‌اند که برای خدمت به مردم وارد انتخابات شورای شهر و روستا شده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم لذا نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا باید برنامه و دغدغه برای مردم داشته باشند و کسانی که برنامه‌ای برای مدیریت شهر و روستا ندارند ، باید انصراف بدهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی عنوان کرد: اگر ما می‌خواهیم در جامعه فساد، رشوه، مشکلات اقتصادی، سیاسی وجود نداشته باشد باید در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا ورود پیدا کنیم تا افراد اصلح و کار آمد، مدیریت کشور و شهر را به دست بگیرند و مطالبات رهبری را به تحقق برسانند.

وی با اشاره به سالروز شهادت مهدی باکری، اذعان کرد: مسئولان باید زندگی نامه این شهید بزرگوار را سرلوحه کاری خود قرار دهند،‌ همچنین زندگی نامه و چهره انقلابی شهید باکری باید در جامعه و قشر جوان تبیین شود.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی کسی حق ایجاد رعب و وحشت در جامعه را ندارد از تمام دستگاه‌های امنیتی در خصوص دستگیری‌های اخیر تقدیر و تشکر می‌کنم، لذا باید افرادی که از این اشخاص حمایت می‌کردند هم شناسایی و محاکمه شوند.

انتهای پیام/

278289