معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد؛

نام گذاری ۷۶ خیابان و ۳۸ میدان شهری به نام شهدا در یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: المان های مختلفی با نام و یاد شهدا در شهرستان های استان نصب و خیابان ها میادین زیادی به نام شهدا نامگذاری شده است.
تصویر نام گذاری ۷۶ خیابان و ۳۸ میدان شهری به نام شهدا در یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محسن صادقیان از نصب ۲۶ المان شهری در ۲۳ شهر استان، فضاسازی شهری، ساماندهی گلزار شهدا، طراحی و ساخت گنجینه شهدا در شهرستان های استان و نامگذاری میادین شهر به نام شهدای والامقام مقام از سوی این کمیته خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسئول کمیته مهندسی یادمان، گنجینه و باغ موزه یادواره ۴۰۰۰ شهید استان یزد گفت: با توجه به شرح وظایف ابلاغی از سوی دبیرخانه دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان برای کمیته مهندسی، یادمان، گنجینه و باغ موزه گفت عمده فعالیتهای کمیته مذکور نصب حداقل یک المان در هر شهرستان بود که در ۲۳ شهر استان ۲۶ المان نصب شد.

وی ادامه داد: از مهم ترین اقدامات این کمیته برای برگزاری کنگره می توان به برگزاری ۱۴ جلسه هم اندیشی با شهرداران استان در خصوص چگونگی برگزاری برنامه های کنگره ملی شهدا،طراحی و ساخت المان تن و تانک در محل باغ موزه دفاع مقدس، طراحی و ساخت گنجینه شهدا در ۳ شهرستان استان، نامگذاری تعداد ۷۶ عدد از معابر شهری مزین به نام شهدای گرانقدر در شهرهای استان، نامگذاری ۳۸ میدان شهرهای استان به نام شهدای والامقام و ساماندهی مقبره و گلزار شهدا در ۱۴ شهر استان اشاره کرد.

مسئول کمیته مهندسی یادمان، گنجینه و باغ موزه یادواره ۴۰۰۰ شهید استان یزد، احداث بوستان شهدا با غرس ۱۶۵۰ نهال به یاد ۱۶۵۰ شهید گرانقدر شهرستان یزد در بلوار دفاع مقدس و غرس ۴۰۰۰ نهال به یاد ۴۰۰۰ شهید گرانقدر در شهرهای استان را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/

279340