فرماندار سیاهکل:

توسعه و خدمت رسانی سبب تقویت اعتماد مردم به مسئولان نظام خواهد شد

فرماندار سیاهکل در نشست شورای اداری این شهرستان که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد گفت: هماهنگی و همکاری مدیران ادارات و نهادها برای توسعه و خدمت رسانی بهتر به مردم در این شهرستان، سبب ایجاد نظم و امنیت، تقویت اعتماد عمومی و همدلی بین مردم و مسئولان نظام است.
تصویر توسعه و خدمت رسانی سبب تقویت اعتماد مردم به مسئولان نظام خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، رحمت حیدری زاده با اشاره به ظرفیت بالای رسانه ها و فضای مجازی در انعکاس خدمات دولت افزود: دستگاه های اجرایی می بایست مستمر گزارشی از اقدامات و عملکرد خود در حوزه های مختلف در رسانه ها ارائه دهند.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان سیاهکل گفت: از اقدامات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جدید، نظارت دقیق بر روند پیشرفت طرح های دستگاه های اجرایی، برای دریافت اعتبارات در سال آینده است که روسای ادارات این موضوع را باید در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرماندار سیاهکل همچنین گفت: روسای ادارات در ملاقاتهای مردمی در فرمانداری شهرستان، مشکلات ارباب رجوع را با رعایت قوانین و مقررات حل کرده و در صورت ممکن نبودن مورد، مراجعه کننده را با احترام توجیه کنند.

رحمت حیدری زاده افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، بیش از 7هزار 900بسته غذایی و کمک نقدی به ارزش بیش از 21میلیارد تومان با همکاری خیران، سپاه، دستگاه های حمایتی و ادارات شهرستان میان خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سیاهکل با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات پیش رو، گفت : باتوجه به اقدامات اولیه ستاد انتخابات شهرستان و ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی، هیاتهای نظارت و اجرایی انتخاب کار خود، 28خرداد1400 با مشارکت حداکثری مردم انتخابات شوارهای اسلامی و ریاست جمهوری را برگزار خواهند کرد.

فرماندار سیاهکل با تاکید رفع دغدغه های کشاورزان در سال زارعی گفت: نشست کمیته تامین آب زراعی شهرستان به صورت منظم سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شواری اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر همدلی و هم افزایی مدیران شهرستان و لزوم پاسخگویی به مردم گفت: با توجه به حساسیت انتخابات پیش رو و بنا به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات باید پرشور برگزار شود و افراد اصلح انتخاب شوند.

رسول فرخی نظارت را مهمترین اصل درانتخابات دانست و افزود: افراد متخصص و باتجربه باید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

سرهنگ محمد مهرزاد، فرمانده سپاه سیاهکل هم در این نشست با قدردانی از بسیجیان در اجرای موفق طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به انتخابات1400 گفت: با توجه به تمرکز دشمن در فضای مجازی، نباید از آن از غافل شویم و همه باید برای برپایی یک انتخابات پرشور و دعوت آحاد جامعه به پای صندوق رای تلاش کنیم.

منبع: صدا و سیما

279089