نام نویسی 1726 داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستا در رشت

رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت از نام نویسی 1726 نفر داوطلب برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در این شهرستان خبر داد.
تصویر نام نویسی 1726 داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستا در رشت

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علی فتح اللهی صبح سه شنبه 24 فروردین، اظهار داشت: ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان که از 16 فروردین آغاز و 22 فروردین ساعت 24 پایان یافت، 1726 داوطلب در شهرستان به عنوان نامزد انتخابات ثبت نام کردند.

فرماندار رشت در ادامه اضافه کرد: از مجموع ثبت نامی ها، تعداد یک هزار و ۵۵۴ مرد و ۱۷۲ زن در بخش مرکزی، خشکبیجار، لشت نشاء، کوچصفهان و بخش سنگر ثبت نام کرده اند.

وی بیان داشت: در بخش مرکزی ۴۵۴ مرد و ۶۸ زن، خشکبیجار ۲۵۷ مرد و ۲۰ زن، لشت نشاء ۲۸۲ مرد و ۱۹ زن، کوچصفهان ۲۶۸ مرد و ۲۹ زن و در بخش سنگر نیز ۲۹۳ مرد و ۳۶ زن داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا شده اند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت با اشاره به ضرورت فراهم آوردن مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه در سال جدید، افزود: ۲۳۶ روستا با " ۷۵۶ کرسی" واجد شرایط برگزاری انتخابات در شهرستان رشت هستند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، روز ۲۸ خرداد برگزار می شود.

282105