امام جمعه بهابادِ یزد مطرح کرد:

۱۲فروردین؛ تحقق عزم و ارادۀ ملی ایرانیان در برپایی نظام جمهوری اسلامی

امام جمعه بهاباد یوم الله 12 فروردین را عید بزرگ نامید وافزود : یوم‌الله ۱۲ فروردین؛ تحقق عزم و ارادۀ ملی و همدلی و اتحاد عمومی ایرانیان در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
تصویر ۱۲فروردین؛ تحقق عزم و ارادۀ ملی ایرانیان در برپایی نظام جمهوری اسلامی

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت السلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک میلاد حضرت ولی عصر (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اگفت : سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه و با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و همواره آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

وی ادامه داد : اگر امروز امنیت ایران زبانزد دنیاست حاصل زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)است که از ستون‌ها و ارکان اصلی امنیت درکشور اسلامیمان است.

امام جمعه بهاباد با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) انتظار فرج را انتظاری هدفمند، پویا، سازنده و همراه با امید و اقدام دانست و گفت: آرمان الهی و هدف والای امام خمینی (ره) از رهبری انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.

وی اظهارکرد: امام زمان(عج) امام رحمت، حامی مظلومان و مستضعفان و دشمن ستمگران است و با ظهور آن حضرت چنان آرامش وامنیتی درجامعه اتفاق می‌افتد که همه مردم از حرص وطمع سیر می‌شوند.

امام حمعه بهاباد به شناختن امام زمان نیز اشاره کرد و افزود : ما امام زمانی را می شناسیم که درزمان غیبت و حضور تکلیف را به گردن انسان مشخص کرده باشد.

وی گفت: شب نیمه شعبان از شب‌های پرفضیلت سال است که در روایت‌ها به‌عنوان بهترین شب بعد از شب قدر آمده است. در این شب درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز است و خداوند گناهکاران را می‌بخشد. سفارش شده است که در این شب احیا نگه‌داشته شود.

امام چمعه بهاباد درادامه به روز 12 فروردین درتاریخ نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و رأی «آری» بیش از ۹۸ درصدی مردم انقلابی ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه‌پرسی سال ۵۸ را شکر نعمت انقلاب اسلامی و قدردانی از رنج امام خمینی (ره) دانست و گفت: یوم‌الله ۱۲ فروردین مصداق بارز آیه «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» بود که در این روز خاطره‌انگیز ملت ایران یکدل و یکرنگ با شور و شعف وصف‌ناشدنی به ندای ولی‌امر خویش لبیک گفت و یوم‌الله دیگری آفرید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد یوم الله 12 فروردین را عید بزرگ نامید وافزود : یوم‌الله ۱۲ فروردین؛ تحقق عزم و ارادۀ ملی و همدلی و اتحاد عمومی ایرانیان در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دراین روز بزرگ قانون قرآن بر این انقلاب حکمفرما شد و حکومتی که به رهبری امام عزیز و با حمایت مردم شکل گرفت رنگ و بوی اسلام به خود گرفت افزود : 12 فروردین تجلّی واقعی ارادۀ ملّت بزرگ ایران است.

انتهی پیام/

اخوان_استان یزد

278962