جانشین پلیس راهور استان:

سرعت غیرمجاز؛ عامل 32 درصد از تصادفات و مرگ و میر یزدی ها

جانشین پلیس راهور استان یزد گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته و تجزیه و تحلیل تصادفات، مشخص شد که سرعت غیرمجاز عامل 32 درصد از تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن بوده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، جانشین پلیس راهور استان از اجرای طرح برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز و توقیف خودروهای متخلف در پارکینگ خبر داد.

سرهنگ "عزیزالله دستوار" گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته و تجزیه و تحلیل تصادفات، مشخص شد که سرعت غیرمجاز عامل 32 درصد از تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن بوده است.

وی ضمن اشاره به طرح های پلیس راهور استان در خصوص کاهش تصادفات درون شهری خاطرنشان کرد: از امروز طرح برخورد با سرعت غیرمجاز در سطح شهر یزد توسط پلیس راهور به صورت حضوری و با ابزار دوربین های کنترل سرعت، گشت های محسوس و نامحسوس به مرحله اجرا درخواهد آمد.

جانشین پلیس راهور استان یزد تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح و طی هماهنگی انجام شده با مقام قضائی، خودروهای متخلف از یک هفته تا یک ماه در پارکینگ توقیف خواهد بود.

دستوار ضمن قدردانی از همکاری شهروندان قانونمدار با پلیس راهور افزود: پلیس با معدود رانندگان متخلف که جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می اندازند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

247202

مطالب مرتبط