رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب مطرح کرد؛

خرابی یک دستگاه پژو عامل ترافیک بزرگراه مدرس

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از خرابی و توقف یک دستگاه پژو در اتوبان مدرس و ایجاد ترافیک در این بزرگراه خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ "مجید رنجبر" ضمن اعلام این خبر بیان داشت: ساعت 07:30 صبح امروز در مسیر شمال به جنوب مدرس محدوده حقانی ، نقص فنی یک دستگاه سواری پژو و توقف آن در لاین میانی ، باعث بروز خطر واحتمال تصادف در این محدوده شد .
وی عنوان کرد: راننده خودرو بی توجه به توقف در لاین وسط و عدم توجه به خطرات ناشی از عبور خودروها از کنار وی ، هیچ اقدامی در کنار کشیدن خودروی خود انجام نداد و از هیچ گونه علایم هشداری هم استفاده نکرد .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور گفت: با رصدی که از طریق مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از معابر صورت گرفت و رویت این خرابی ، بلافاصله عوامل پلیس راهور فاتب به همراه جرثقیل راهور در محل حاضر شدند و نسبت به جابجایی خودرو اقدام کردند.

رنجبر از رانندگان خواست: پس از خرابی و یا توقف بالاجبار در معابر مخصوصا معابر بزرگراهی حتما نسبت به ایمن سازی محدوده خودرو اقدام کنید و با گذاشتن علایم هشداردهنده در فاصله ای مناسب دیگر رانندگان را از وقوع خرابی مطلع کنید.

منبع: پایگاه خبری پلیس

229376