عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون؛

رییس جمهور برنامه مدون و مشخص داشته باشد/ مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند

محمدطلا مظلومی آبزرگه گفت: باتوجه به جایگاه و نقش رئیس جمهوری و اینکه سکان قوه مجریه در دست رئیس جمهور است مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت می کنم.

محمد طلا مظلومی آبزرگه " نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی" در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در تشریح ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری، اظهارکرد: رییس جمهوری آینده برنامه مدون داشته باشد‌.

عضو کمیسیون انرژی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ریاست جمهوری باید مدیر، مدبر، امانت دار، ولایت پذیر، پایبند به اصول و مبانی اعتقادی نظام جمهوری اسلامی باشد. بی منت در جهت خدمت به مردم و کشور قدم بردارد و قابلیتهای خوبی برای اداره کشور داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به شرکت مردم در انتخابات، تاکیدکرد: با توجه به جایگاه و نقش رئیس جمهوری و اینکه سکان قوه مجریه در دست رئیس جمهور است مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت می کنم.

وی در رابطه با اینکه آیا ریاست جمهوری آینده را به ماندن در برجام دعوت می کنید، اشاره کرد: رییس جمهور با توجه به شرایط و رهنمودهایی که مقام معظم رهبری فرمودند، عمل نماید. اگر اروپاییان به تعهدات خود عمل نمودند، برجام را ادامه دهد.

گفتگو: ساراپیرانه

246580

مطالب مرتبط