واکنش تند امام جمعه به اظهارات نماینده بهاباد در مجلس

امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان در واکنش به سخنان تند صباغیان نماینده این شهرستان درمجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
تصویر واکنش تند امام جمعه به اظهارات نماینده بهاباد در مجلس

به گزارش سایت خبری پرسون، امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان در واکنش به سخنان تند صباغیان نماینده مردم بافق بهاباد ابرکوه خاتم ومهریز درمجلس شورای اسلامی گفت: جناب نماینده در حالی به نیروی انتظامی کشوراهانت کردید که مگر نمی دانید که از همین پادگانهای نظامی بسیاری از افراد شایسته ولایق به این انقلاب و مملکت خدمت کرده و می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی افزود: جناب نماینده حد خودتان رارعایت کنید از درون همین پادگانها بود که این همه سردار برای حفظ امنیت کشور و نجات ناموس ما پای در میدان نبرد گذاشتند و جان خود را تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: جناب صباغیان همین پادگانها بودند که امروز برای کشور امنیت و آسایش برقرارکردند که تا شما بتوانید به راحتی زندگی کنید اگر این عزیزان نبودند امروز مثل عراق، سوریه ولبنان توسط آمریکای خبیث هرروز مورد اصابت وحشیانه ترین حملات قرار می گرفتید. پادگانهای ما امروز درمقابل دشمنان یک تنه ایستاده اند و از مرزها و سرمایه های کشوردفاع میکنند وجرات کوچکترین تجاوزی را به احدی نمی دهند.

بشکانی با بیان اینکه نمیدانم این حرفها، حرفهای شما بود یا از جایی دستورگرفته بودی اظهار داشت: همین پادگانها بودند که پروژه های سنگین ازصنعت نفت گرفته تاسد سازی، جاده سازی، مسکن،کارخانه و غیره را می سازند و به کشور خدمت میکنند.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: جنا ب صباغیان همین پادگانهای نیروی انتظامی کشور هستند که درمقابل اشرار، قاچاقچیان واراذل واوباش می ایستند تا شما در کمال آرامش در مجلس به ایراد چنین سخنانی بپردازید.

انتهای پیام/

اخوان _استان یزد

246015