شرکت های فناور گیلان برای دریافت تسهیلات تجاری سازی ثبت نام کنند

مدیر موسسات پارک علم و فناوری گیلان گفت: شرکت‌ های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان می توانند برای دریافت تسهیلات تجاری‌ سازی با سود کم‌ بهره اقدام کنند.
تصویر شرکت های فناور گیلان برای دریافت تسهیلات تجاری سازی ثبت نام کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، ابراهیم کوهستانی روز سه شنبه افزود : شرکت های فناور استان برای بهره مندی از تسهیلات با سود چهار درصد می توانند به سایت صندوق پژوهش و فناوری استان مراجعه و با ثبت نام و تکمیل مدارک، طرح خود را برای ارزیابی ارائه نمایند.

وی بیان داشت: در سفر امسال معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به گیلان ۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجاری سازی محصولات شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان اختصاص یافت که تاکنون ۹ شرکت از این تسهیلات بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه روز گذشته با برگزاری جلسه ای به صورت ویدئو کنفراس ۵۰۰ میلیون تومان در راستای تسهیل تجاری سازی برای پرداخت به چهار شرکت مستقر در پارک علم و فناوری گیلان به تصویب رسید، اضافه کرد: در این جلسه که با حضور دکتر مریم ملونی مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناری گیلان برگزار شد، چهار شرکت شامل سه مجموعه فعال در بخش نرم افزاری و یک شرکت در تولید فرمولاسیون شوینده های شیمیایی برای دریافت تسهیلات تجاری سازی از طرح های خود دفاع کردند.

مدیر موسسات پارک علم و فناوری گیلان خاطر نشان کرد: پیش از این نیز مبلغ سه میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان برای پرداخت تسهیلات کم بهره به پنج شرکت تعلق یافت.

۳۲۰ شرکت، هسته، فناوری و موسسات پارک علم و فناوری در استان گیلان فعال است.

منبع: ایرنا

245542

مطالب مرتبط