جشنواره ملی اتفاق ۳؛

" فناوران هوش برتر" سمن برگزیده استان گیلان شد

عزت دوست گفت: سمن فناوران هوش برتر با کسب بالاترین امتیاز برگزیده جشنواره ملی اتفاق ۳ شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، فیروز عزت دوست اظهارکرد: با توجه به برگزاری دوره ای جشنواره ملی اتفاق ۳ به صورت دوسالانه، ضمن ایجاد رزومه کاری برای سمن ها باعث تبلور انگیزه در آنها به جهت مشارکت بیشتر و فعال تر در حوزه های اجتماعی می شود.

رییس مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: در این ارزیابی که از اوایل اسفند ۹۸ آغاز و حدود یکسال به طول انجامید، ۳۲ سمن از استان گیلان شرکت کرده بودند که پس از خوداظهاری، راستی آزمایی و مصاحبه دبیران سمن ها با ستاد ملی ارزیابی در نهایت سمن فناوران هوش برتر به عنوان سمن برتر استان گیلان حائز بالاترین امتیاز و انتخاب نهایی ستاد ملی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: دبیر سازمان مردم نهاد فناوران هوش برتر سید علیرضا روزان است.

عزت دوست گفت: آیین اختتامیه جشنواره ملی اتفاق ۳؛ بیستم اسفند ماه سال جاری با حضور محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان برترین سازمان های مردم نهاد جوانان و مدیران کل حوزه جوانان به میزبانی شهر تبریز برگزار شد که طی آن برترین سازمان های مردم نهاد جوانان در سطح ملی و استانی معرفی و تجلیل شدند.

رییس مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه عضویت افراد به ویژه جوانان در سازمان های مردم نهاد علاوه بر پیشگیری از بزهکاری ها، باعث ارتقای سطح امنیت جامعه می شود، افزود: امسال با مجوز اداره کل ورزش و جوانان گیلان، ۱۰ سازمان مردم نهاد در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بانوان در این استان تشکیل شده است.

عزت دوست خاطرنشان کرد: ۱۱۵ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در محورهای اجتماعی، فرهنگی، ادبی و علمی در سطح استان گیلان فعالیت دارند.

منبع: شبستان

247338