اختصاصی پرسون

تجلیل از کاراته کاهای مدافع سلامت در دوران کرونا

مراسم تجلیل از کاراته کاهای مدافع سلامت در دوران کرونا به همت هیات کاراته استان مرکزی امروز در اراک برگزار شد.
تصویر تجلیل از کاراته کاهای مدافع سلامت در دوران کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک، رییس هیات کاراته استان مرکزی در این مراسم گفت: کرونا طی یکسال گذشته برتمام فعالیتهای افراد در سراسر دنیا اعم از فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی تا ورزشی تاثیر گذاشته است.

جمشید زند افزود: مدافعان سلامت در حوزه بهداشت و درمان در این مدت با از خود گذشتگی و ایثار خدمات بی شائبه ای را به مردم بویژه بیماران کرونایی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه مردم قدردان زحمات کادر درمان هستند، اظهار کرد: هیات کاراته استان مرکزی مطابق وظیفه اجتماعی خود، لازم دانست از مدافعان سلامت که به نوعی در هیات کاراته فعالیت دارند همچون کاراته کاها و مربیان که طی دوران کرونا به ارائه خدمات به مردم مشغول بوده اند، تقدیر کند.

زند ادامه داد: امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم تقدیر و تجلیل از این افراد برگزار شد.

رییس هیات کاراته استان مرکزی در پایان یادآور شد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا، مردم پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند تا به عنوان کشور برتر این دوره سخت را نیز پشت سر بگذاریم.
سیدرضاحیدری مدیر روابط عمومی هیات کاراته نیز در حاشیه این مراسم گفت : هیات کاراته استان مرکزی در تلاش است تا در مناسبت های مختلف بتواند باعث دلگرمی و ایجاد روحیه ورزشکاران این رشته ورزشی در استان شود
گفتنی است در این مراسم از کاراته کاهای مدافع سلامت استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

استان مرکزی بیش از ۶ هزار مربی، داور و ورزشکار در رشته کاراته را در خود پرورش داده که از این تعداد ۱۹ نفر پزشک ، پرستار و کادر درمان میباشند .

234227

مطالب مرتبط