نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

صنایع شهرستان بروجرد نیاز فوری به تسهیلات و تجهیزات دارند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع بروجرد نیاز فوری به حمایت های مالی و تجهیزاتی وزارت صمت و کار دارد. صد ها کارگر بی کار و تعداد بسیاری از کارخانه داران به ورشکستگی کامل رسیده اند.

تصویر صنایع شهرستان بروجرد نیاز فوری به تسهیلات و تجهیزات دارند

لرستان ـ فاطمه مقصودی؛ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون لرستان از کم کاری و بی توجهی نسبت به صنایع بروجرد خبر داد و گفت: صنایع بروجرد بازوی توانمند اقتصاد لرستان است. کم توجهی مسئولین در وزارت صمت و اداره صمت لرستان صنایع بروجرد را با مشکلات بسیاری روبرو کرده اند.

وی افزود: پنجاه درصد صنایع بروجرد تعطیل است. کارخانجات و شهرک صنعتی بروجرد نیاز فوری به حمایت های مالی و تجهیزاتی وزارت صمت و کار دارد. صد ها کارگر بی کار و تعداد بسیاری از کارخانه داران به ورشکستگی کامل رسیده اند.

مقصودی در ادامه بیان کرد:صنایع بروجرد پتانسیل ویژه ای در عرصه های تولید خودرو، سیم، کارتن، پارچه، کاشی، سرامیک، سنگ نما و محصولات فولادی دارد. صنایع بروجرد نیاز فوری به تسهیلات و تجهیزات قبل از پایان دولت تدبیر و امید دارد.

وی با اشاره به نشست مشترک با دکتر بابایی مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه ‌بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل کار استان در خصوص رفع مشکلات خودروسازی عظیم خودرو اظهار کرد: این کارخانه در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای همراه شده که برخی از این مشکلات از طریق دستگاه قضایی رفع می‌شود.

مقصودی تصریح کرد: برخی صنایع شهرستان از جمله عظیم خودرو با مشکلات عدیده‌ای همراه هستند و در سنوات گذشته اقدام عملی و مناسبی برای رفع این مشکل انجام نشده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری بین‌بخشی بتوانیم مشکل این صنعت و دیگر صنایع شهرستان را حل کنیم.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

234059