شهردار شهرستان بروجرد:

با قدرت به استقبال زمستان خواهیم رفت

شهردار بروجرد گفت: باقدرت به استقبال زمستان می رویم. زمستان سخت را برای مردم با خدمات شبانه روزی گرم خواهیم کرد.

رحیم جافری شهردار بروجرد در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، از برنامه های زمستانی این نهاد خبر داد و گفت: وظیفه ما ارائه خدمات به همشریان است. با شروع فصل زمستان قطعا مشکلاتی در قسمت های مختلف اجرایی بوجود خواهد آمد که از اکنون آماده ایم که مشکلی در خدمات رسانی ایجاد نشود.

وی در ادامه افزود: با تعمیر و آماده سازی سطل های فرسوده برای استفاده به عنوان مخزن شن و نمک و جانمایی آن در سطح شهر، دسترسی نیروهای خدماتی شهرداری و شهروندان برای استفاده در معابر و خیابان های سطح شهر فراهم خواهد شد.

جافری با بیان اینکه ۵۰۰ کیسه شن و نمک آماده کرده و تلاش داریم مشکل جدی در فصل سرما نداشته باشیم، اظهار داشت: نقاط مهم و مخاطره آمیز در سطح شهر شناسایی شده و در اولویت قرار خواهند داشت. متاسفانه کمبود بودجه، سوء مدیریت شهرداران قبلی، بدهکاری به تامین اجتماعی موجب شد که خیلی از برنامه ها را نادیده بگیریم.

وی همچنین افزود: ما خادم مردم هستیم و درزمستان پیش رو اوج خوش خدمتی مان را به مردم این دیار اثبات می کنیم. خدمت وظیفه ماست اگر بگذارند شهرداری بروجرد با قدرت به استقبال زمستان می رود.

شهردار بروجرد ادامه داد: زمستان سخت را برای مردم با خدمات شبانه روزی گرم خواهیم کرد. ای کاش کسبه عزیز در بحث مالیاتی ما را یاری کنند. فرهنگ مالیات در بروجرد به خوبی جا نیفتاده است و مردم با این موضوع غریبه هستند.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

224753