امام جمعه سنندج:

بیکاری، وضعیت اسفبار کولبری، حاشیه نشینی تنها گوشه ای از مشکلات کردستان است

امام جمعه سنندج گفت: بیکاری جوانان تحصیل کرده، وضعیت اسفبار کولبری، وضعیت نامطلوب جاده ها، حاشیه نشینی و... تنها گوشه ای از مشکلات استان کردستان می باشد.

تصویر بیکاری، وضعیت اسفبار کولبری، حاشیه نشینی تنها گوشه ای از مشکلات کردستان است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز در جلسه ستاد مقاومتی استان کردستان که با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم کردستان محبت و عشق به این نظام را بارها در عمل ثابت کرده اند و ذره ای از عشق و ارادت آنها به نظام کاسته نشده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: از سوی دیگر مردم این استان نزدیک به 10 هزار شهید از ابتدای انقلاب تاکنون تقدیم این نظام کرده اند که این را برای خود افتخار می دانند و همواره شاهد حضور مردم این دیدار در مناسبت های ملی همانند راهپیمایی ها، انتخابات و... بوده و هستیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خدمات و کارهای خوبی در استان کردستان انجام شده است ولی این استان نیاز به کار بیشتر دارد لذا از دولتمردان می خواهیم که این استان را فراموش نکنند.

امام جمعه سنندج گفت: انتظار مردم کردستان از سفر دولتمردان به کردستان این است که مشکلات شناسایی و برای رفع آنها تلاش صورت گیرد زیرا مردم این دیار دغدغه های بسیاری دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بیان یکایک مشکلات مردم این خطه هرگز در این جلسه نمی گنجد ولی بیکاری جوانان تحصیل کرده، وضعیت اسفبار کولبری، وضعیت نامطلوب جاده ها، حاشیه نشینی و... تنها گوشه ای از مشکلات استان کردستان می باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

233761

مطالب مرتبط