لحظاتی پیش؛

جهانگیری وارد کردستان شد

«اسحاق جهانگیری»؛ معاون اول رییس جمهوری  برای بهره بردرای و بازدید از چندین طرح عمرانی و اشتغالزایی وارد استان کردستان شد.

تصویر جهانگیری وارد کردستان شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، «اسحاق جهانگیری»؛ معاون اول رییس جمهوری لحظاتی پیش برای بهره بردرای و بازدید از چندین طرح عمرانی و اشتغالزایی از طریق فرودگاه شهر سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال استاندار و دیگر مدیران ارشد این استان قرار گرفت.

سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کردستان در قالب یک سفر یک روزه می باشد که در این سفره فشرده تعدادی طرح عمرانی و اشتغالزایی به بهره برداری می رسد و یا اینکه عملیات ساخت آنها توسط وی آغاز می گردد.

بهره‌برداری از منطقه ویژه اقتصادی بانه، شروع عملیات اجرایی طرح ساماندهی و توسعه مرز رسمی باشماق مریوان، شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۰ روستا و ۱۵۰ واحد صنعتی و تولیدی، طرح‌های مسکن مهر و ۲۰ زمین ورزشی، ۴.۲ هکتار گلخانه و ۹۲۳ هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی و طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی از جمله طرح هایی است که با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری یا عملیات ساخت آنها آغاز می شود.

همچنین بهره برداری از 146 کیلومتر جاده روستایی در سنندج از دیگر برنامه های این سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهوری به استان کردستان می باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

233634