نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس عنوان کرد:

افزایش بودجه کردستان در سال 1400/ آب شرب سالم؛ ابتدایی ترین خواسته مردم سنندج

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس از افزایش ردیف بودجه ای استان کردستان در سال 1400 خبر داد.

تصویر افزایش بودجه کردستان در سال 1400/ آب شرب سالم؛ ابتدایی ترین خواسته مردم سنندج

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محسن فتحی؛ نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید، بیان داشت: کردستان برای توسعه در بسیاری از بخش ها فرصت های بسیاری در اختیار دارد که باید برای رسیدن به جایگاه شایسته این استان باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر وضعیت استان کردستان امروز نسبت به دیگر نقاط کشور نامساعداست و محرومیت از چهره آن پیداست این را باید معلول بی توجهی مسئولان به ظرفیت های این خطه از ایران اسلامی دانست.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه داشتن آب شرب سالم و بهداشتی اولین و ابتدایی ترین خواسته مردم سنندج می باشد، گفت: از سوی دیگر در حوزه کشاورزی استان کردستان دارای ظرفیت هایی بسیار بالایی است و برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند اعتبارات لازم در این بخش هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس افزود: یکی دیگر از خواسته های مردم داشتن راه آهن است، لذا از دولتمردان دولت دوازدهم درخواست داریم که قبل از پایان عمر این دولت این خواسته بحق را محقق نمایند.

این نماینده مجلس با انتقاد از آمار بیکاری بالای جوانان کردستان نسبت به دیگر استان های کشور افزود: از مسئولان و مدیران به ویژه از دولتمردان درخواست داریم که از نیروهای اهل سنت در پست های مدیریتی مهم کشوری استفاده کنند.

عباسعلی ـ استان کردستان

233654