فرمانده سپاه شهرستان میبد در گفت وگو با پرسون:

اهدای 5۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند میبدی تا پایان سال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد از اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال این تعداد به ۵۰۰ جهیزیه خواهد رسید.

مصطفی بهشتی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون یزد؛ با اشاره به اینکه شهرستان میبد ۵۰۰ شهید، دو هزار رزمنده، ۱۰ جانباز بالای ۷۰ درصد و دو خانواده دارای سه شهید دارد گفت: هشتمین یادواره شهدای شهرستان در روز پنجشنبه، ۲۳ بهمن ماه در ذیل برنامه های کنگره ملی شهدای استان با هدف خدمت رسانیبه محرومین در مصلای آیت الله اعرافی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد از اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال این تعداد به ۵۰۰ جهیزیه خواهد رسید.

بهشتی حمایت از بیماران خاص با همکاری بهزیستی، حمایت از ۲۰۰ یتیم، ازدواج ۴۰۰ زوج جوان با عنوان خانواده اسلامی، همکاری ۵۶۰ واحد تولیدی شهرستان میبد در بحث شیفت ایثار کارگری، اعطای تسهیلات اشتغال، مسکن، ازدواج و ... را از برنامه های خدمت رسانی کنگره ملی شهدای استان برشمرد و ابراز داشت:اهدای خون و پلاسما به نیت شهدای شهرستان، ذبح ۱۰۰ گوسفند، بازسازی دو خانه محروم، احداث چندین سالن ورزشی و زمین چمن از دیگر برنامه های محرومیت زدایی یادواره شهدای شهرستان است.

وی با اشاره به اجر ای طرح شهید سلیمانی در میبد تصریح کرد:۵۲ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان به پایگاه های سلامت تبدیل شده و تاکنون با مشارکت خیرین و گروه های جهادی ۵۰ هزار بسته معیشتی و حدود چهار هزار بسته بهداشتی در سطح شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

231994

مطالب مرتبط