معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

جشنواره زمستانی مجازی برگزار می شود

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری جشنواره زمستانی به صورت مجازی تا قبل از نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

علی خاکسار معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون در خصوص برگزاری جشنواره زمستانی در غرب کشور اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه غرب کشور و با مشارکت استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان و زنجان، در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره در سه محور شامل معرفی ظرفیت های گردشگری، ترویج سفر مسئولانه و برنامه ریزی شده و برگزاری مسابقات شناخت جاذبه های گردشگری غرب کشور به صورت مجازی است.

خاکسار ادامه داد: اشتراک گذاری آنتن شبکه های استانی با هدف معرفی جاذبه‌ها، طراحی و ترویج تورهای تلفیقی برنامه‌ریزی شده و مسابقات مجازی شناخت جاذبه های گردشگری استان‌ها، از مهمترین برنامه‌های این جشنواره است.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان جشنواره با بیان اینکه این جشنواره قبل از نوروز برگزار می شود، گفت: در این جشنواره معرفی ظرفیت‌های گردشگری، سوغات، صنایع دستی، گردشگری و بوم گردی استان های شرکت کننده به علاقه مندان شناسانده می شود.

منیژه فرهانپور- استان همدان

231837

مطالب مرتبط