جانشین نیروی هوایی ارتش در گفتگو با​ پرسون:

جوانان باید فرمایشات رهبری را چراغ راه خود قرار دهند

ما باید تمام توان خود را در زمینه‌های فنی، عملیاتی، پروازی و دیگر مسائل نظامی روز به روز افزایش دهیم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف‌مان فروگذار نکنیم، اهدافی که مقام معظم رهبری در این دیدار مسیر رسیدن به آن‌ها را ترسیم نمودند.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش در گفتگو با​ سایت خبری پرسون، در خصوص دیدار نیروی هوایی ارتش با مقام معظم رهبری بیان داشت: این دیدار باعث افتخار نیروی هوایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به ما وقت دادند و ما را به شرف حضور پذیرفتند. تمام دیدارهای ما با مقام معظم رهبری دیدارهای خاصی بودند اما دیدار اخیر ما با رهبری یک خاصیت بسیار ارزنده‌ای داشت چرا که بعد از ماه‌ها که هیچ جلسه‌ای با این عظمت در حضورشان انجام نشده بود به ما اجازه حضور دادند.

امیر سرتیپ خلبان واحدی در ادامه اظهار داشت: اولین جهاد خودکفایی در نیروی هوایی به دستور مقام معظم رهبری که در آن زمان ریاست محترم جمهور بودند، شکل گرفت.

امیر سرتیپ خلبان واحدی: به عنوان سربازی که سال‌ها افتخار خدمت در نیروی هوایی را دارم این نوید را به همه هم‌میهنان عزیزمان می‌دهم که در حال حاضر از هر زمانی آماده‌تر هستیم چرا که در طی این سال‌ها با تکیه به نیروی داخلی به دنبال خواسته‌هایی که داشته‌ایم، رفتیم و برای رسیدن به این خواسته‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم

وی افزود: نکته‌ای که مقام معظم رهبری در این دیدار به آن تأکید داشتند این بود که ما باید تأمین قدرت کنیم و قدرت‌مان را در هر زمینه‌ای در کشور بالا ببریم. ایشان همچنین به بالا بردن قدرت نظامی به عنوان یکی ازمؤلفه های امنیت تأکید فرمودند.

جانشین نیروی هوایی ارتش با اشاره به این‌که تمام جوانان و کارکنان نیروی هوایی باید تلاش مضاعف کنند تا بتوانند فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهند، عنوان کرد: افزایش قدرت با بالا بردن توان عملیاتی در همه زمینه‌ها محقق خواهد شد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی ادامه داد: به عنوان سربازی که سال‌ها افتخار خدمت در نیروی هوایی را دارم این نوید را به همه هم‌میهنان عزیزمان می‌دهم که در حال حاضر از هر زمانی آماده‌تر هستیم چرا که در طی این سال‌ها با تکیه به نیروی داخلی به دنبال خواسته‌هایی که داشته‌ایم، رفتیم و برای رسیدن به این خواسته‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در این دیدار فرمودند که برخی از کشورهای اطراف ما امنیت خود را از کشورهای بیگانه مانند آمریکا می‌خواهند اما در جمهوری اسلامی ایران این امنیت به دست جوانان و نیروهای مسلح داخل کشور تأمین می‌شود که باعث افتخار ما است.

جانشین نیروی هوایی ارتش تشریح کرد: ما باید تمام توان خود را در زمینه‌های فنی، عملیاتی، پروازی و دیگر مسائل نظامی روز به روز افزایش دهیم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف‌مان فروگذار نکنیم، اهدافی که مقام معظم رهبری در این دیدار مسیر رسیدن به آن‌ها را ترسیم نمودند.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند در سال 57 آمریکایی‌ها تصمیم داشتند که یک کودتای نظامی انجام دهند و تمام سران انقلاب را دستگیر کنند و با مردم برخورد بسیار خشنی داشته باشند. آمریکا و رژیم طاغوت فکر نمی‌کردند که نیروی هوایی اولین نیرویی باشد که به انقلابیون بپیوندد و با حضور دلیر مردان نیروی هوایی، همافران و افسران در بیت حضرت امام (ره) در مدرسه علوی کمر رژیم طاغوت شکست و نقشه آمریکایی‌ها نقش بر آب شد و روز نوزدهم بهمن ماه 57 نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی و سرعت بخشیدن به این پیروزی بود.

231818