کشف ۳۶۰ لیتر روغن و ۲ تن شکر احتکار شده در اراک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان،‌ مقدار ۳۶۰ لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده از یک منزل مسکونی کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، محمد عقیل سلگی گفت: مأموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از احتکار روغن‌های خوراکی توسط فردی در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک مطلع شدند.

وی افزود: بعد از شناسایی این محل و در هماهنگی با مرجع قضائی و به همراه بازرسان اتاق اصناف از محل بازدید و تعداد ۴۳۰ بطری ۸۱۰ گرمی روغن مایع خوراکی کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:‌ در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سلگی همچنین از کشف ۲ تن شکر احتکار شده در یک انبار در شهرستان اراک خبر داد.

وی افزود: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی شکر از سوی فردی در یک انبار در یکی از محله‌های شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: مأموران پس از کنترل نامحسوس محل اعلامی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی دستگاه قضائی به همراه نماینده اداره صنعت و معدن، وارد عمل شده و در بازرسی از این انبار، موفق به کشف ۲ تن شکر احتکار شده شدند.

سلگی با اشاره به معرفی فرد محتکر به دستگاه قضائی، از شهروندان خواست تا به‌منظور حمایت از اقتصاد داخلی و مبارزه هدفمند با محتکران، در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

231547