مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین:

افتتاح ۱۲ پروژه بخش کشاورزی در شهرستان فامنین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: در دهه فجر امسال ۱۲ پروژه در بخش کشاورزی افتتاح می شود.

جعفر کاویانی دلشاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال تعداد 12 پروژه با اشتغالزایی 53 نفر در 15 روستا افتتاح می شود

وی در خصوص طرح های قابل افتتاح شهرستان فامنین افزود: ساختمان اداری شهرستان با وسعت یک هزار متر مربع در سه طبقه و تعداد 22 اتاق و یک سالن جلسات و نمازخانه با اعتبار 50000 میلیون ریال تکمیل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین ادامه داد: آبیاری بارانی با حجم کار 45/28 هکتار و اشتغالزائی 3 نفر با اعتبار 3337 میلیون ریال در حومه شهرستان فامنین انجام شده است.

کاویانی دلشاد با اشاره به آبیاری کم فشار با حجم کار 42 هکتار و اشتغالزائی 3 نفر با اعتبار 3678 میلیون ریال در اراضی روستای ازناو بیان کرد: آبیاری کم فشار با حجم کار 73هکتار و اشتغالزائی 5 نفر با اعتبار 6020 میلیون ریال در اراضی روستای قلعه جوق نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه لایروبی قنات با حجم کار 500 متر و اشتغالزائی 2 نفر با اعتبار 1010 میلیون ریال در اراضی روستای قلعه جوق انجام شده است تصریح کرد: لایروبی قنات با حجم کار 200 متر و اشتغالزائی 2 نفر با اعتبار 500 میلیون ریال در اراضی روستای ازناو نیز انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: گلخانه سبزی و صیفی خاکی با حجم کار ۴ هزار و ۱۱۳ متر مربع و روستای نگارخاتون و گلخانه هیدروپونیک پلی کربنات با حجم کار ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع در حومه شهرستان فامنین احداث شده است.

کاویانی دلشاد ادامه داد: واحد میش داشتی 100 راسی در حومه شهرستان فامنین و واحد گاو شیری 30 راسی در اراضی روستای طاوه احداث شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین در پایان افزود: کارخانه خورک دام و طیور با حجم کار ۱۲ هزار تن در سال و اشتغالزائی 6 نفر با اعتبار 25400 میلیون ریال در اراضی روستای فیض آباد و 6 هزار تن تولید خوراک دام و 6 هزار تن تولید خوراک طیور در سال نیز فعال شده است.

منیژه فرهانپور- استان همدان

231075

مطالب مرتبط