همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از ۱۱پروژه کشاورزی و دامپروری در ۱۳ روستای فامنین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱ پروژه کشاورزی و دامپروری در ۱۳ روستای فامنین به بهره برداری می رسد.
تصویر بهره برداری از ۱۱پروژه کشاورزی و دامپروری در ۱۳ روستای فامنین

جعفر کاویانی دلشاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین در گفتگو با پرسون اظهار کرد: 11 پروژه کشاورزی و دامپروری با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان شامل ( 20 میلیارد آورده متقاضی و 2 میلیارد تومان تسهیلات بانکی) با اشتغالزایی 44 نفر در 13 روستای شهرستان فامنین به بهره برداری می رسد.

وی افزود: یک واحد بره پرواری 250 راسی با اشتغالزایی 4 نفر در حومه شهرستان فامنین با اعتبار شخصی یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

کاویانی ادامه داد: یک واحد گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی با متراژ ۱۰ هزار و ۳۸۶ متر مربع با اشتغالزایی 11 نفر در حومه شهرستان فامنین با اعتبار یازده میلیارد تومان هزینه شخصی جهت تولید 400 تن محصول در سال به بهره برداری رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: یک واحد گلخانه سبزی و صیفی خاکی با متراژ ۴ هزار و ۱۱۳ متر مربع در حومه شهرستان فامنین با اشتغالزایی 5 نفر با صرف اعتبار یک میلیارد و چهار میلیون تومان آورده شخصی و تسهیلات بانکی به بهره برداری رسیده است.

کاویانی بیان کرد: یک واحد بره پرواری 250 راسی نیز با اشتغالزائی 2 نفر در حومه شهرستان فامنین با صرف یک میلیارد و دویست میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در سالجاری یک واحد گوساله پرواری 125 راسی با اشتغالزائی 5 نفر با صرف مبلغ ۲۳ میلیون و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شخصی در روستای فیض آباد شهرستان فامنین به بهره برداری رسیده است.

کاویانی خاطرنشان کرد: در هفته دولت در سال جاری با همت مدیریت جهاد کشاورزی یک واحد کارخانه تولید خوراک دام در حومه شهرستان فامنین با ظرفیت تولید ۶ هزار تن در سال با اشتغالزائی 2 نفر به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: یک واحد میش داشتی 100 راسی با اشتغالزایی 2 نفر با صرف مبلغ ۷ هزار میلیون ریال هزینه شخصی در شهرستان فامنین به بهره برداری رسید.

کاویانی با اشاره به اینکه یک واحد گوساله پرواری 100 راسی با اشتغالزایی 4 نفر با صرف ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شخصی در شهرستان فامنین بهره برداری می شود، گفت: عملیات اجرایی 3 هکتار آبیاری بارانی با اشتغالزائی 3 نفر در روستای طمه چی در شهرستان فامنین اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان جهاد کشاورزی شهرستان فامنین پیگیر احداث گلخانه ای به متراژ 25 هکتاری بوده که در این ایام موافقت اصولی آن صادر خواهد شد.

335400