فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در خمین

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در خمین خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی در این رابطه گفت: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان و همکاری پلیس در ۲ استان دیگر، ۶ نفر از اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوان یکم مرتضی براتی در عملیات پلیس دستگیر شدند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه، درگیری این شهید والامقام با سارقان در شهرستان خمین، تیم هایی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری دیگر پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان های دخیل در موضوع، تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: سرانجام بعد از گذشت ۴۶ روز کار اطلاعاتی و شبانه روزی، تحقیقات پلیس به سرانجام رسید و مخفیگاه اعضای این باند در استان مرکزی و استان های خوزستان و لرستان شناسایی و مورد رصد نامحسوس تیم های اعزامی از پلیس استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد:‌ سرانجام در عملیات ضربتی تیم های اعزامی پلیس استان و همکاری پلیس استان های لرستان و خوزستان،‌ 6 نفر اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت جناب ستوان یکم مرتضی براتی دستگیر و به پلیس استان دلالت شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی یادآور شد: در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه که اجازه کوچک ترین عکس العملی به متهمان داده نشد، ‌تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری و مقادیری مهمات از متهمان کشف شد.

مفخمی شهرستانی در پایان ابراز کرد:‌ با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی، تحقیقات تکمیلی از اعضای این باند در حال انجام است و بعد از تکمیل تحقیقات و طی کردن مراحل قانونی برخورد قانونی با آنان آغاز خواهد شد.

گفتنی است در روز بیست و پنجم آذر ماه سال جاری در درگیری سارقان مسلح احشام با ماموران انتظامی، متاسفانه ستوان یکم مرتضی براتی از کارکنان انتظامی شهرستان خمین به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

230832