مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان:

اجرای ۳۰۰ برنامه کمیته کارگری دهه فجر استان مرکزی آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۰۰ برنامه مختلف در کمیته کارگری دهه فجر امسال این استان تدارک شده که اجرای از این هفته آغاز شد و تا پایان این دهه ادامه می‌یابد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک، «محمدتقی آبایی‌هزاوه» گفت: تعداد برنامه‌های کمیته کارگری استان مرکزی در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال نسبت به سال قبل به دلیل شرایط کرونایی کاهش دارد ولی سعی شده کیفیت برنامه‌ها در حد قابل قبولی باشد.

وی بیان کرد: برخی جشن‌های انقلاب داخل کارگاهی و مسابقات ورزشی کارگران در دهه فجر سال جاری به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه کار و تولید برگزار نمی‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب در اداره کل، ادارات و دستگاه‌های تابعه، واحدهای تولیدی، صنعتی و تعاونی‌ها به صورت آذین بندی و نمایش دستاوردهای انقلاب در ورودی ساختمان‌ها و پخش سرودهای انقلابی است.

آبایی‌هزاوه اظهار داشت: افتتاح خانه بهداشت شرکت هماورد تکلان، خانه وزنه‌بردای، سالن تیاریکس و آمادگی جسمانی، خانه بهداشت شرکت تلاشگران کیمیا صنعت ایرانیان محلات و خانه فرهنگ شرکت هپکو، بخشی از برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر است.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست مجمع سالیانه هیات ورزش کارگری با فدراسیون کارگری، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی، نثار گل بر مزار شهدا با حضور اعضای کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان و تجلیل از بانوان شاغل در آرامستان و برگزاری نشست امر به معروف و نهی از منکر و تجلیل از بانوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: نشست وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با حضور بانوان فعال برگزیده تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، بازدید فرمانده بسیج کارگری کشور از شرکت ریخته گری ساوه، برگزاری مسابقات قرآن جامعه کارگری بانوان به صورت مجازی و برگزای همایش دوچرخه سواری کارگران استان در صورت مجوز از ستاد مدیریت بیماری کرونا، بخش دیگری از برنامه‌ها است.

آبایی هزاوه بیان کرد: دوره‌های آموزشی مختلف نیز در ایام‌الله دهه مبارک فجر برای جامعه کار و تولید استان مرکزی به صورت مجازی تدارک دیده شده است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یکی از استانهای کارگری کشور محسوب می‌شود.

230619

مطالب مرتبط