فرماندار شهرستان تویسرکان:

بهره برداری از ۶۰ طرح عمرانی در دهه فجر

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ۶۰ طرح عمرانی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد گفت: از مجموع این ۶۰ طرح ۵۸ طرح افتتاح و دو طرح کلنگ زنی می شود.

سید رسول حسینی فرماندار تویسرکان در گفت‌و‌گو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: بیمارستان سردار شهید سلیمانی از سوی پیمانکار به بهره‌بردار این طرح تحویل داده شده و مهمترین طرح افتتاحی در دهه فجر امسال در شهرستان تویسرکان به حساب می‌آید.

وی افزود: در دهه فجر امسال در مجموع 60 طرح عمرانی در شهرستان تویسرکان مراحل اجرایی خود را آغاز می‌کنند و یا به بهره‌برداری می‌رسند که در مجموعه 58 طرح افتتاح و دو طرح کلنگ‌زنی می‌شوند.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: برای بهره برداری و آغاز مراحل اجرایی این طرح‌ها اعتباری بیش از 182 میلیارد تومان هزینه و یا اختصاص داده شده است.

حسینی بهره‌برداری از بیمارستان شهید سلیمانی را نقطه عطفی در توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های درمانی شهرستان تویسرکان دانست و گفت: راه‌اندازی این بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات مردم تویسرکان در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

وی بر برگزاری پر شور و هدفمند دهه فجر فاطمی که میلاد حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در آن تقارن یافته تأکید کرد و متذکر شد: در عین حال به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا برنامه های ویژه دهه فجر نباید باعث تجمع شوند.

وی مطرح کرد: امسال شاهد رژه خودرویی و موتور سواران به مناسبت بزرگداشت یوم الله 22 بهمن خواهیم بود و از ابزار رسانه‌ها و فضای مجازی برای بازخوانی و ترویج ارزش‌های اصیل و ناب انقلاب اسلامی استفاده می‌شود.

گفتنی است ، بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان(قائم سابق) در روند بهره‌برداری به دلیل مواردی مانند افزایش تخت‌های بیمارستانی و برخی بخش‌های تخصصی، کندی کار از سوی پیمانکار سابق طرح و کمبود منابع مالی با تأخیرهای متعددی در مقاطع مختلف زمانی از سال 95 تا کنون مواجه شده بود و راه‌اندازی آن یکی از مطالبات مهم مردم تویسرکان است که به گفته نماینده مردم تویسرکان در مجلس امروز این طرح آماده افتتاح و راه‌اندازی است.

منیژه فرهانپور-استان همدان

230151

مطالب مرتبط