تشکیل کمیته روستائی و عشایری ستاد دهه فجر در سازمان جهادکشاورزی استان یزد

جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات شهید بهشتی سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، در این جلسه حجت الاسلام موسوی مسئول کمیته روستایی و عشایری با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از کمیته روستایی و عشایری یزد بعنوان کمیته برتر ستاد دهه فجر طی سالهای گذشته یاد کرد و بر وظیفه مندی همه مسئولان در جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب و انتقال آنها به نسلهای آینده تاکید نمود.

در ادامه این جلسه وظایف و مسئولیت هر کدام از اعضاء در کمیته روستایی و عشایری و کارگروههای مرتبط مشخص گردید که بر اساس آن ریاست کمیته بر عهده حجتالاسلام موسوی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ، جانشین کمیته حاجی حسینی ، معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان و دبیری کمیته بر عهده عابدی رئیس روابط عمومی سازمان قرار گرفت .

همچنین روسای کارگروههای فرهنگی ، قرآنی ، تربیت بدنی ، تبلیغات و اطلاع رسانی ، پشتیبانی ، ایثارگران ، عشایر ، بانوان و تخصصی کشاورزی و اهم وظایف هرکدام از کارگروهها مشخص گردید.

برپایه این گزارش در جلسه مزبور پس از بحث و تبادل نظر جهت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲ برنامه و فعالیت بر پایه محرومیت زدائی و انجام خدمات رفاهی ، تولیدی ، عمرانی و فرهنگی در مناطق روستای و عشایری استان مصوب گردید.

انتهای پیام/

229737

مطالب مرتبط