درنشست فرماندار خنداب با مدیرکل فنی و حرفه ای استان مطرح شد؛

افزایش تعامل دستگاهای اجرایی خنداب جهت اجرای دوره های اشتغالزا

جهت افزایش تعامل بین دستگاهای اجرایی خنداب و ایجاد اشتغال در حوزهای کشاورزی و خدمات نشستی با این موضوع در فرمانداری خنداب با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان و فرماندار خنداب برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از خنداب ، نشست خزائی پور فرماندار شهرستان خنداب با جلیلوند مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی با موضوع افزایش تعامل دستگاهای اجرایی خنداب در محل دفتر فرماندا برگزار شد.
در این نشست منصورجلیلوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با تاکید بر توسعه و افزایش کیفیت مدار آموزش های مهارتی ، عنوان داشت:یکی از رویکرد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای ارائه آموزش های بازار محوراست و با توجه به بافت این منطقه که بیشتر در حوزه کشاورزی فعالیت می نمایند خواستار تعامل هرچه بیشتر با سایر دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان جهت اجرایی نمودن دوره های مهارتی منجر به اشتغال شد .

در ادامه این دیدارخزائی پور فرماندار شهرستان خنداب گفت : امروز یکی از تاثیر گذار ترین مراکز در خصوص اشتغالزایی مراکزآموزش فنی و حرفه ای میتوانند باشند و نقش پررنگی را در این راستا برعهده دارند ،
فرماندار شهرستان خنداب با بیان اینکه معضل بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروز می باشد افزود : مهارت آموزی در دوره های آموزش فنی و حرفه ای میتواند راهگشا و زمینه ساز اشتغال شود و برای ورود به بازار کار بستر های لازم برای فراگیری مهارت های اولیه و پایه ای را برای متقاضیان اشتغال فراهم آورد.
خزائی پور در سخنان پایانی خود اظهارکرد:امیدواریم با هماهنگی و تعامل بین دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان شاهد شکوفایی دوره های مهارتی باشیم که تحقق این امر می تواند بخش اعظمی از مشکلات اشتغال شهرستان را حل نماید.

229288

مطالب مرتبط