مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:

138 خانوار روستاهای استان یزد از نعمت برق برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در حاشیه برگزاری آیین افتتاح پروژه های صنعت برق و برق رسانی به شش روستا گفت : در مجموع این طرح ها 138 خانوار روستاهای دشت مهر آباد ابرکوه ، هوش شهرستان تفت ، امام موسی صدر و حسین آباد خاتم ، سرچشمه طزنج مهریز و حسین آباد کروغلی نیر از نعمت برق برخوردار شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، باحضور استاندار و مدیران صنعت برق استان یزد ، پروژه برق رسانی به شش روستا در پویش الف- ب – ایران از طریق ارتباط تصویری با وزیر نیرو افتتاح شد.

آرش نواب در حاشیه برگزاری آیین افتتاح پروژه های صنعت برق و برق رسانی به شش روستا گفت : در مجموع این طرح ها 138 خانوار روستاهای دشت مهر آباد ابرکوه ، هوش شهرستان تفت ، امام موسی صدر و حسین آباد خاتم ، سرچشمه طزنج مهریز و حسین آباد کروغلی نیر از نعمت برق برخوردار شدند.

وی اضافه کرد : 3.1 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، 5.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 7 دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 425 کیلوولت امپر با اعتبار 32 میلیارد ریال از محل عوارض برق برای این طرح ها احداث شده است.

این مسئول یادآور شد : در حال حاضر 989 در استان وجود دارد که از این تعداد 938 روستا از نعمت برق برخوردار و این در حالی است که همه روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ذکر کرد : در جزیان پویش هر هفته الف-ب- ایران 15 روستا از سال گذشته با هزینه 30 میلیارد ریال با هزینه 400 میلیارد ریال از نعمت برق برخوردار شدند.

انتهای پیام/

228967