مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق؛

۲ هزار و ۸۱۸ روستای آذربایجان‌غربی از برق برخوردار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش مسئولان و توجه آنها به همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار برق‌رسانی شده است.
تصویر ۲ هزار و ۸۱۸ روستای آذربایجان‌غربی از برق برخوردار است

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اظهارداشت : با تلاش مسئولان و توجه آنها به همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار برق‌رسانی شده است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با 28242 کیلومتر شبکه توزیع و 2818 روستای برقدار وظیفه خدمات رسانی به 1330496 مشترک را در 21 مدیریت بر عهده دارد و هشتمین شرکت توزیع بزرگ کشور می باشد.

حسن‌بکلو ادامه داد: انقلاب اسلامی برکات بسیاری را برای ملت ایران به خصوص روستائیان به ارمغان آورده که ایجاد تحول در توسعه شبکه برق‌رسانی در آبادی‌های کوچک و بزرگ و دور و نزدیک این سرزمین از جمله آنهاست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه تعداد روستاهای برقدار این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۰ برابر شده است گفت: در سال ۱۳۵۷ تنها ۹۶ روستا در آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار بود و این رقم در حال حاضر رشد زیادی داشته است.
حسن بکلو خاطرنشان کرد: برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها، بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

369586

مطالب مرتبط