به مدت 2 روز در مدرسه علمیه بیجار برگزار می شود

کارگاه آموزشی «تبیین موضوعات حکومت اسلامی و بحث ولایت فقیه»

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: بر ضرورت هایی که در این زمان در بحث شبهات به وجود آمده است یک کارگاه 2 روزه تحت عنوان «تبیین موضوعات حکومت اسلامی و بحث ولایت فقیه» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار می گردد.

کردستان ـ علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار پرسون از کردستان ضمن تسلیت شهادت بانو فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در سال های اخیر بسیاری از دشمنان این نظام و انقلاب همواره به دنبال ایجاد شبهاتی علیه این انقلاب به ویژه ولایت فقیه بوده و هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: بنابراین یکی از ضرورت های کنونی در بحث دفاع از داشته های اسلام و انقلاب تبیین و بررسی جایگاه ولایت فقیه در سطح جامعه و پاسخ به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان می باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: لذا بنا بر ضرورت هایی که در این زمان در بحث شبهات به وجود آمده است یک کارگاه 2 روزه تحت عنوان «تبیین موضوعات حکومت اسلامی و بحث ولایت فقیه» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار می گردد.


بیشتر بخوانید؛

برگزاری اولین دوره تخصصی «حکومت اسلامی و ولایت فقیه» در کردستان

مخالفت نمایندگان با شرط آشکار کردن اعتقاد به ولایت فقیه


نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: این کارگاه آموزشی دو روزه به منظور ارتقای دانش سیاسی و پاسخگویی به شبهات مطروحه در جامعه با حضور اساتید و کادر حوزوی برگزار می گردد.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه این کارگاه 2 روزه پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می گردد، بیان داشت: مدرسان این گارگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر نوروزی و شعبان نیا خواهند بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: بیش از 50 نفر از اساتید و کادر مدارس علمیه سطح استان کردستان در این کارگاه 2 روز حضور شرکت می کنند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان خاطرنشان کرد: بانی برگزاری این کارگاه آموزشی دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور با همکاری دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری خواهند بود.

آیین مهر ـ استان کردستان

228566