نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی:

جمعیت هلال احمر؛ سازمانی پیشتاز در مباحث امدادی است

رئیس و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم با نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت : جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم با حضور نماینده مردم خاتم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نوید در ابتدا جلسه با بیان گزارش و فعالیتهای صورت گرفته در ایام شیوع بیماری کرونا و اقدامات صورت گرفته در شهرستان عنوان کرد : این جلسه که در خصوص اعلام مشکلات و کمبود های جمعیت هلال احمر خاتم در حوزه امداد و نجات و امور عمومی شعبه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اجرایی صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان قدیمی ترین خیریه کشور با پشتوانه مردمی می تواند در بحران ها نقش بسزایی ایفا نماید که ثبات مدیریتی نیز در اعتماد عمومی و همچنین ارتقای جایگاه هلال احمر کمک نماید.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اجرایی گفت: مشکلات پیش روی جمعیت و کمبود تجهیزات باعث کاهش سرعت و کِیفیت خدمت رسانی به هموطنان می گردد که با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اجرایی بتوان تمام خواسته ها و نیاز های اعلامی تامین گردد.

صباغیان نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی مردمی می‌تواند نقش مؤثری در آگاهی و اشاعه فرهنگ خود‌امدادی و نوع‌دوستی در جامعه ایفا کند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر امروز در کشور به عنوان یک سازمان پیشتاز در مباحث امدادی مطرح است.


بیشتر بخوانید؛

نجات جان 6 یزدی توسط امداد و نجات هلال احمر در یک ماه گذشته


وی با قدردانی از زحمات و خدمات خداپسندانه جمعیت هلال احمر گفت: مردم همیشه هلال احمر را دوست داشته و بزرگترین سرمایه هلال احمر ، احترام ،آرامش و اطمینانی است که مردم به این سازمان دارند .

صباغیان با اشاره به خدمات خالصانه و ایثارگرانه داوطلبان اعضای هلال احمر، در حوزه امداد ونجات و یاری رساندن به آسیب دیدگان در زمان حادثه ، و همچنین در این ایام شیوع بیماری کرونا و فعالیتهایی که هلال احمر و اعضا آن انجام دادند بسیار موثر بود که مجموعه هلال احمر را ظرفیت خوبی برای شهرستان خاتم عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل بیشتر نمایندگان مجلس و جمعیت هلال احمر بتوان گام های موثری برای حل چالش های پیش رو برداشت.

انتهای پیام/

228124

مطالب مرتبط