مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان؛

اعضای جوانان هلال احمر افزون بر 12 هزار نفر شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از جذب 321 نفر عضو در هلال احمر این استان، خبر داد و گفت: تعداد اعضای جوانان به 12 هزار و 910 نفر افزایش یافت.
تصویر اعضای جوانان هلال احمر افزون بر 12 هزار نفر شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سید قاسم موسوی افزود: جذب 321 نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در هفته هلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت ماه انجام شده است.
وی اظهار داشت: قبل از این تعداد اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان 12 هزار و 589 نفر بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانانی که علاقمند به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی در جمعیت هلال احمر استان داشته باشند می توانند با مراجعه به شعب هلال احمر در شهرستان‌های ایجرود، ماهنشان، خدابنده، ابهر، طارم، خرم دره و زنجان به امور جوانان مراجعه و ثبت‌نام کنند.
موسوی تاکید کرد: علاوه بر مراجعه حضوری، جوانان علاقمند می توانند با مراجعه به سایت http://members.rcs.ir ثبت‌نام و کارت عضویت دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: اعضای جوانان هلال احمر استان زنجان می‌توانند در فعالیت های بشردوستانه مشارکت داشته و حتی در دوره های آموزشی امداد نیز شرکت کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانانی که دوره آموزشی امداد را گذرانده باشند طی مراسم تحلیف از حوزه جوانان وارد امداد می‌شوند و در واحد امداد و نجات فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.
موسوی با بیان اینکه حوزه جوانان از کودکان 6 تا جوانان 35 سال علاقمند عضو دارد، اضافه کرد: این اعضا بعد از این سن وارد حوزه داوطلبان می‌شوند و در این واحد فعالیت‌های خود را با جمعیت هلال احمر استان ادامه می‌دهند.
به گفته وی، کودکان 6 تا هفت سال در کانون غنچه‌های هلال، دانش آموزان نیز در کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویان در کانون‌های دانشجویی، و طلاب نیز در کانون‌های طلاب، و افراد ساکن در روستاها نیز در کانون‌های روستایی فعالیت‌های خود با هلال احمر را انجام می‌دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندانی که به صورت آزاد ثبت‌نام می‌کنند می توانند در هر کدام از این کانون‌ها عضو شده و فعالیت کنند.

منبع: روابط عمومی هلال احمر

302639