معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خبر داد:

افراد بدون سرپناه در یزد دارای سرپناه می شوند

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از راه اندازی گرمخانه، ویژه افراد بدون سرپناه شهر یزد خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گقتگو با خبرنگار پرسون، از راه اندازی گرمخانه، ویژه افراد بدون سرپناه در شهر یزد خبر داد و گفت: این گرمخانه اکنون در حال تجهیز است، اما همزمان به دلیل برودت و سردی هوا، امکان استفاده جامعه هدف فراهم شده است.

عباس ملازینلی اظهار کرد: این گرمخانه برای نخستین بار در شهر یزد برای افراد بدون سرپناه راه‌اندازی شده است که امکاناتی از قبیل فضای خواب، غذای گرم و امکانات استحمام در آن وجود دارد.

وی تاکید کرد: هرچند شهر یزد به نسبت شهرهای پرجمعیت دیگر کشور دارای افراد بی‌سرپناه کمتری است، اما شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی با حمایت شورای شهر به عنوان یکی از وظایف خود در حوزه اجتماعی اقدام به راه‌اندازی این محل کرده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد هدف از راه‌اندازی گرمخانه شهر یزد را ساماندهی و کمک به این قشر از جامعه در شهر میراث جهانی یزد دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی این افراد کمک خواهد کرد تا در آینده با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی کمتری از جمله معتادان متجاهر، تکدی‌گری و کارتن خوابی در شهر مواجه باشیم.


بیشتر بخوانید؛

۲۸ ویژه برنامه هنری در دومین کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد اجرا می شود


ملازینلی تاکید کرد: شهرداری یزد به وظایف خود در حوزه اجتماعی کاملاً واقف است و تلاش می‌کند در این حوزه گام‌های مؤثری را بردارد.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبار اجرای این طرح در برنامه سال ۹۹ سازمان دیده شده بود، اظهار امیدواری کرد به زودی و با حضور مسئولان ارشد شهر و استان شاهد افتتاح رسمی این گرمخانه در شهر یزد باشیم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

227832

مطالب مرتبط