کاپیتان تیم ملی باز هم خوش درخشید؛

طوفان نسیمه غلامی در لیگ فوتسال کویت با ثبت 2 گل و 3 پاس گل

نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران در اولین تجربه حضورش در فوتسال کویت توانست عملکردی فوق العاده را از خود به جای بگذارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان کویت که در واقع هفته دوم نیم فصل دوم این تورنمنت به شمار می‌رفت، تیم الفتات که هفته نخست نیم فصل دوم را استراحت کرده بود و در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار داشت، برای تحکیم صدرنشینی خود به مصاف سالوا الصباح رفت؛ الفتاتی‌ها برای تقویت تیم خود در نقل و انتقالات زمستانه، نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان را به خدمت گرفتند و او که هفته گذشته به عدم صدور کارت بازی خود نتوانست همراه تیمش باشد، امشب برای این تیم برای نخستین بار به میدان رفت.


بیشتر بخوانید؛

لژیونر شدن کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان

آرزویم بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال بانوان دنیاست

در کشور ما اهمیتی به ورزش بانوان داده نمی شود/ عدم حمایت و وجود اسپانسر در ورزش قایقرانی


غلامی در بدو آغاز کار خود در فوتسال کویت، نمایش رویایی را از خود به جای گذاشت و ستاره اول تیمش در دیدار حساس امشب بود؛ او از همان ابتدای بازی، بارها خط دفاعی الصباح را آزار داد و فرصت داشت تا خیلی زود نخستین گل خود را در لیگ کویت بزند. اتفاقی که امشب برای کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان رخ داد و او ابتدا با پاس گل، همبازیان خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و سپس خود نیز توانست برای تیمش گلزنی کند.

کارنامه درخشان نسیمه غلامی در جدال امشب، با 2 گل و 3 پاس گل تکمیل شد و او توانست در برتری 6 بر 2 الفتات مقابل الصباح، نقش اول را در پیروزی الفتاتی‌ها ایفا کند؛ با این پیروزی جایگاه یاران غلامی در صدر جدول لیگ برتر فوتسال زنان کویت مستحکم شد و آن‌ها 13مین امتیاز خود در فصل جاری را به دست آوردند. از ساعت 19 امشب دو تیم القادسیه و الکویت به مصاف یکدیگر می‌روند که فرشته کریمی دیگر لژیونر فوتسال زنان ایران نیز امشب برای دومین‌بار فرصت بازی در ترکیب القادسیه را دارد.

منبع: ورزش سه

227400

مطالب مرتبط