سرپرست معاونت مسکن راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

تامین زمین برای ساخت 4 هزار واحد مسکن ملی در استان کردستان

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان از تامین زمین برای ساخت 4 هزار واحد مسکن ملی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، مصطفی رضایی؛ سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان با تایید این خبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مسکن ملی در سطح استان کردستان بیش از 22 هزار و 200 نفر متقاضی ثبت نام کرده اند.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: پس از استعلامات به عمل آمده از این تعداد 11 هزار و 800 نفر به عنوان متقاضی این طرح در استان کردستان شناسایی شده اند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: لذا اولین اولویت ما در این طرح، تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی بود که تاکنون زمین برای ساخت 4 هزار واحد در سطح استان کردستان تهیه شده است.


بیشتر بخوانید؛

ثبت‌نام مجدد طرح ملی مسکن در 18 استان

زمان ثبت نام مرحله جدید مسکن ملی اعلام شد


سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر پیگیری‌های لازم برای صدور پروانه و عملیات اجرایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزاران این طرح در حال انجام است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برای تامین زمین برای سایر متقاضیان، موضوع در جلسه شورای مسکن استان کردستان مطرح شد و در این باره تصمیمات ویژه ای گرفته شد که این کمبود زمین از طریق اصلاح طرح‌های تفصیلی، الحاق به محدوده و اجرای ماده ۶ قانون حمایت از تولید و عرضه مسکن برطرف می گردد.

شفیعی ـ استان کردستان

226934