اردبیل بالاخره بدون روبان مشکی شد

اردبیل که ماه ها بود با تعداد فوتی های بسیاری روزش را شروع می کرد بالاخره امروز تعداد فوتی های کرونایی را به صفر رساند

به گزارش سایت خبری پرسوناز اردبیل، بعد از گذراندن روزهای سخت کرونایی در اردبیل امروز تعداد فوتی ها به صفر رسید هرچند تعداد بستری های جدید 32 بود اما شرایط کرونا در اردبیل روند نزولی را نشان می دهد.

اگر همگی بتوانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از دورهمی ها اجتناب کنند مسلما می توان به روزهای بهتر کرونایی خوشبین بود.

از زمان شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل تاکنون 1283 نفر بر اثر کرونا جان باخته اند که این آمار از شرایط اجتماعی و اقتصادی پیش آمده برای خانواده های آن ها نگران کننده است و وجود برنامه های درست و اصولی را برای دوران پساکرونا طلب می کند.


بیشتر بخوانید؛

بدلیل برودت هوا مصرف گاز در استان اردبیل افزایش یافته است


هرچند این روزند نزولی می تواند بسیار شکننده باشد و مردم باید از تجمعات بی مورد پرهیز کنند تا دوباره وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز تغییر رنگ ندهد چرا که برگشتن وضعیت به قرمز می تواند باعث تعطیلی دوباره اصناف و ضررو زیان های مالی بیشتری برای افراد جامعه شود.

هرچند ایران هم توانسته واکسن ایرانی خود را به مرحله انسانی برساند و در صورت موفقیت آمیز بودن تعداد تولید بالای آن زمان بر خواهد بود و نباید در لحظات پایانی کرونا را دست کم گرفت.

با توجه به آمارهای متتشر شده از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بالاترین آمار فوتی بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در 8 آذرماه با ۲۲ فوتی و بالاترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا در ۲۵ آبان ماه ثبت شده است.

226728