شهردار سنندج در گفتگو با پرسون خبر داد:

راه اندازی 2 گرمخانه برای آسیب دیدگان اجتماعی در سنندج

شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی دو گرمخانه یکی در چهارراه انقلاب و دیگری در خیابان 17 شهریور سنندج راه‌اندازی شده است.

کردستان ـ حشمت اله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون در خصوص احداث گرمخانه در سنندج، اظهار کرد: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی دو گرمخانه یکی در چهارراه انقلاب و دیگری در خیابان 17 شهریور سنندج راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این گرمخانه‌ها به‌طور متوسط ظرفیت 50 تا 60 نفر را دارد و در بعضی از ایام بنا به‌ضرورت و شرایط آب‌وهوایی تعداد بیشتری اسکان داده می‌شود.

شهردار سنندج بیان کرد: سال گذشته اسکان افراد بی‌سرپناه در کنار متکدیان جمع‌آوری‌شد که در سطح شهر مشکلات فراوانی را به وجود آورد لذا با راه‌اندازی گرمخانه در چهارراه انقلاب سنندج این شهر شرایط بهتری برای اسکان افراد فاقد سرپناه فراهم کردیم.


بیشتر بخوانید؛

ضرورت ایجاد گرمخانه جدید برای اسکان معتادان سنندج

بازدید سرزده رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر از گرمخانه‌های تهران


صیدی عنوان کرد: در این گرمخانه‌ها تجهیزات مختصری شامل پتو، محیط گرم، سرویس بهداشتی و حمام برای این افراد تامین شده و با توجه به موافقت اعضای شورای شهر، در ایام سال وعده غذایی در لیست برنامه‌های این گرمخانه‌ها قرار می گیرد.

وی ذکر کرد: بسیاری از افراد معتاد و کارتن‌خواب به‌واسطه زباله گردی تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند که در این راستا نیازمند همکاری نیروی انتظامی و برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد که در این زمینه فعالیت دارند، هستیم.

صیدی با اشاره به اینکه در هفته آینده گرمخانه خیابان 17 شهریور با ظرفیت 40 فعال می‌شود، خاطرنشان کرد: با تعمیرات انجام‌شده در ساختمانی واقع در خیابان ۱۷ شهریور این مرکز به سه ساختمان مجزا تبدیل و در اختیار مرکز ترک اعتیاد بانوان و شیلتر بانوان و آقایان قرار گرفت.

نشمن نوشادی ـ استان کردستان

225323

مطالب مرتبط