فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

۲۰میلیارد ریال طلا و اسناد ملکی مسروقه منزلی در خاش کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰میلیارد ریال اموال مسروقه متعلق به منزلی در شهر خاش کشف و 2 سارق دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان خاش قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد سارق یا سارقان با ورود به منزل فرد شاکی گاو صندوق صاحب منزل را که حاوی اموال و مدارک با ارزشی بوده به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی استان عنوان داشت: در بررسی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در یکی از نقاط شهرستان خاش شدند.

سردار طاهری بیان داشت: از متهمان دستگیر شده اموال مسروقه زیادی شامل مقادیری وجه نقد، ۲۲ عدد انگشتر طلا، ۲ عدد انگشتر نقره، ۵ عدد گردنبند طلا، ۳ عدد پلاک زنجیر، یک عدد دستبند، یک عدد تک پوش طلا، ۸ عدد سند زمین متعلق به شاکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مانند قفل‌های مناسب، درب‌های ضدسرقت، دزدگیر، دوربین مداربسته و دیگر تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

225256